Een domein toevoegen aan Office 365 in 5 stappen

Een domein toevoegen aan Office 365 in 5 stappen

Voeg je bedrijfsdomeinnaam toe aan Office 365 zodat je dit kan gebruiken voor je e-mail. (Exchange), je Mobile-device management (Intune).

1. Surf naar het beheerderscentrum

2. klik op domeinen en vul het domein in dat je wil toevoegen

3. Selecteer ik beheer mijn eigen DNS-Record

4. kies je services. in dit geval Exchange voor mail en MDM voor intune

5. voeg deze DNS records toe via het controlepaneel van je hosting-provider

Vanaf nu kan je:

  • Je e-mail domein gebruiken om je nieuwe mailboxen aan te maken.
  • Inloggen met je voornaam.achternaam@domeinnnaam.be
  • Toestellen in beheer nemen omdat je device-management mogelijk hebt gemaakt.
  • Samenwerken met externe en je bekend maken met je organisatie domein.

gerelateerde blogs

Domein toevoegen aan Office 365 in 5 stappen
Meerdere gebruikers gelijktijdig aan een Team toevoegen
Micrososoft 365 implementatie in meerdere tenants uit 1 AD omgeving
Activeer Seamless Single Sign-on binnen je organisatie

Jasper Bernaers

Hallo, ik ben Jasper. Sinds 1 januari 2020 gestart met 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen over O365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt geef een reactie hieronder!

Geef een reactie