Een domein toevoegen aan Office 365 in 5 stappen

Een domein toevoegen aan Office 365 in 5 stappen

Voeg je bedrijfsdomeinnaam toe aan Office 365 zodat je dit kan gebruiken voor je e-mail. (Exchange), je Mobile-device management (Intune).

1. Surf naar het beheerderscentrum

2. klik op domeinen en vul het domein in dat je wil toevoegen

3. Selecteer ik beheer mijn eigen DNS-Record

4. kies je services. in dit geval Exchange voor mail en MDM voor intune

5. voeg deze DNS records toe via het controlepaneel van je hosting-provider

Vanaf nu kan je:

  • Je e-mail domein gebruiken om je nieuwe mailboxen aan te maken.
  • Inloggen met je voornaam.achternaam@domeinnnaam.be
  • Toestellen in beheer nemen omdat je device-management mogelijk hebt gemaakt.
  • Samenwerken met externe en je bekend maken met je organisatie domein.

gerelateerde blogs

Configureer ATP Sensoren op alle domeincontrolllers
Domein toevoegen aan Office 365 in 5 stappen
Meerdere gebruikers gelijktijdig aan een Team toevoegen
Micrososoft 365 implementatie in meerdere tenants uit 1 AD omgeving
Activeer Seamless Single Sign-on binnen je organisatie

Jasper

Hallo, ik ben Jasper. Sinds 1 januari 2020 gestart met 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen binnen Office 365, Microsoft Teams, etc... Veel leesplezier!

Geef een reactie