Organiseer content op je eigen manier met de preview van Project Moca

Organiseer content op je eigen manier met de preview van Project Moca

De manier waarop we werken vaak complex en de informatiestromen worden steeds groter en vragen constant meer aandacht. Interne projecten, of projecten van je team en de informatie die je nodig hebt om je werk te doen, worden opgeslagen in meerdere applicaties, waardoor je constant tussen deze applicaties moet springen en vervolgens opnieuw moet focussen en de context terug moet krijgen. Dat constante wisselen en de onvermijdelijke afleiding is niet productief. Daarom breng Microsoft de preview uit van Project Moca.

Om met de uitdagingen van het steeds wisselen tussen, Teams, Outlook, OneDrive heeft Microsoft het project Moca geïntroduceert. Met Project Moca kan je workflows vereenvoudigen, zodat je je kan concentreren op wat belangrijk is. Voeg taken, doelen, notities, bestanden uit OneDrive en andere cloudopslagproviders, links, contacten en zelfs e-mails en evenementen toe, allemaal in één dynamische ruimte. Elke ruimte heeft een flexibel canvas, zodat je de inhoud op je eigen manier kan aanpassen en bekijken.

Enkele voorbeelden

Bron: Organize content your way with the Preview of Project Moca

Jasper Bernaers

Hallo, ik ben Jasper. Sinds 1 januari 2020 gestart met 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen over O365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt geef een reactie onder de artikels!

Geef een reactie