Waarom Microsoft 365 F3 voor eerstelijns-medewerkers?

Minder dan 25% van de Firstline Workers geeft aan dat ze niet over de juiste technologie/tools beschikken om hun werk te doen. Spijtig, want eerstelijns medewerkers of firstline-workers zijn het boegbeeld van je organisatie en komen meestal als eerste in contact met klanten.
Microsoft 365 F3 (vroeger F1)
- Office 365 Online met alle mogelijkheden, maar dan online!
- Mobile-first. Vandaag de dag gebruiken eerstelijns medewerkers enkel mobiele apparaten. Het heeft géén zin om een laptop of desktop of thuiscomputer aan te bieden waarop zij hun administratie moeten doen.
- Communicatie: Microsoft Teams is een centrale hub voor communicatie.
- Toegang tot documenten -> Microsoft Teams
- Toegang tot third-party applicaties? Embed in Microsoft Teams.
- Agenda -> Microsoft Teams!
- Shifts -> Met Shifts kunnen managers eenvoudig ploegendiensten en teamleden inplannen. Teamleden kunnen plannen bekijken in realtime.
- Er is ook een Shifts API om andere tools te integreren om je workforce goed te organiseren.
Welke tools heeft een eerstelijns medewerker nog nodig?

Andere blogs
- Office 365 Licenties vergelijken
- Licenties toevoegen aan meerdere mensen met Azure AD
- In 5 stappen aan de slag met Microsoft Teams (technisch)