Waarom Microsoft 365 F3 voor eerstelijns-medewerkers?

Waarom Microsoft 365 F3 voor eerstelijns-medewerkers?

Minder dan 25% van de Firstline Workers geeft aan dat ze niet over de juiste technologie/tools beschikken om hun werk te doen. Spijtig, want eerstelijns medewerkers of firstline-workers zijn het boegbeeld van je organisatie en komen meestal als eerste in contact met klanten.

Microsoft 365 F3 (vroeger F1)

  • Office 365 Online met alle mogelijkheden, maar dan online!
  • Mobile-first. Vandaag de dag gebruiken eerstelijns medewerkers enkel mobiele apparaten. Het heeft géén zin om een laptop of desktop of thuiscomputer aan te bieden waarop zij hun administratie moeten doen.
  • Communicatie: Microsoft Teams is een centrale hub voor communicatie.
  • Toegang tot documenten -> Microsoft Teams
  • Toegang tot third-party applicaties? Embed in Microsoft Teams.
  • Agenda -> Microsoft Teams!
  • Shifts -> Met Shifts kunnen managers eenvoudig ploegendiensten en teamleden inplannen. Teamleden kunnen plannen bekijken in realtime.
  • Er is ook een Shifts API om andere tools te integreren om je workforce goed te organiseren.

Welke tools heeft een eerstelijns medewerker nog nodig?

Andere blogs

Jasper Bernaers

Hallo, ik ben Jasper. Sinds 1 januari 2020 gestart met 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen over O365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt geef een reactie hieronder!

Geef een reactie