Microsoft support assistance – Ondersteuning voor Teams

Microsoft support assistance – Ondersteuning voor Teams

Naarmate het gebruik van Microsoft-teams blijft groeien, weten we dat er veel vragen zijn over hoe je veelvoorkomende administratieve taken kunt uitvoeren. Hoe je binnen je Office 365 tenant je teams juist kan configureren om externe werkers (remote workers) te bedienen en hoe je problemen kunt oplossen wanneer ze zich voordoen.

In de afgelopen weken heeft Microsoft 15 Microsoft Teams specifieke diagnosescenario’s ontwikkeld die betrekking hebben met de vaakst gestelde problemen en de meest voorkomende oplossingen.

Het is belangrijk om te weten dat deze diagnoses weliswaar geen wijzigingen aan je tenant kunnen aanbrengen, maar dat ze wel inzicht geven in gekende problemen en je de instructies kunnen geven om deze snel op te lossen.

Was deze blog handig voor jou? Druk dan bovenaan op delen en deel deze blog of geef een reactie onderaan! Lees alle Microsoft Teams blogs!

Ticket loggen via Office 365

  • Voorbeeld:
need help teams

Dit zijn de 15 ondersteunde scenario’s:

  • Teams Sign-in
  • Teams Direct Routing
  • Teams Call Queue
  • Teams Remove Number from Conference Bridge
  • Teams Dial Pad is missing
  • Teams Calendar App
  • Teams Federation
  • Teams Files Guest Access
  • Teams Add-in is missing in Outlook
  • Unable to invite Guest users to Teams
  • Unable to make domestic PSTN calls in Teams
  • Unable to make International PSTN calls in Teams
  • Unable to create a Teams conference call
  • Unable to join a Teams conference call
  • Teams Auto-Attendant

Jasper Bernaers

Hallo, ik ben Jasper. Welkom op 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen over O365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt geef een reactie onder de artikels!

Geef een reactie