365tips.be

Blogs over: Microsoft Teams, achtergronden, Intune, OneDrive, Exchange, Azure AD, Windows 10, Security, Tenant, Exchange, best-practice, tips en & tricks

Hoe out-of-office instellen op een Office 365 Shared Mailbox?

Automatische antwoorden of Out of Office instellen kan via de Grafische interface ingesteld worden op een gedeelde mailbox. (Shared mailboxes)

Zoek je naar een Out of Office voor je gewone mailbox? -> Instructies hier

Surf naar Exchange Control Panel via onderstaande URL’s

Het Exchange controle paneel kan je bereiken via één van de onderstaande 3 url’s.

Nieuwe paneel: https://admin.exchange.microsoft.com/#/homepage
Oude paneel: https://outlook.office.com/ecp/
alle portals: https://365tips.be/microsoftportals/

Selecteer “andere gebruiker” om een out of office in te stellen op een gedeelde mailbox

Kies “Een andere gebruiker” om in te loggen als deze persoon. (niet op de data, wel op de instellingen)

Zoek de gewenste gedeelte mailbox op in Exchange Online

Stel het automatische antwoord in op de gedeelde mailbox

Lees ook 15 Microsoft Teams tips of andere mail tips.

Over de auteur

Tagged: , ,
0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
guest

0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x