Out of office instellen in office 365! Online of in Outlook 2016

Tijd voor vakantie! Is je Out of office al ingesteld? Gebruik je Office 365 binnen je organisatie dan kan je makkelijk je Out-of-office of automatische antwoorden via e-mail instellen via onderstaande tip.
Zoek je naar een Out of Office voor een gedeelde mailbox? -> Instructies hier
Begin in Outlook Online
Surf naar https://outlook.office.com
Klink rechtsbovenaan op instellingen – vervolgens onderaan op ‘Alle Outlook-instellingen weergeven’

Automatisch antwoord instellen in OFfice 365 Online
Druk aan de linkerkant op E-mail
Selecteer automatisch antwoorden
Schakel “Automatische antwoorden zijn ingeschakeld in”
Selecteer de periode van je verlof, of afwezigheid
Kies een persoonlijke boodschap, en druk op op opslaan!
Vanaf nu ben je automatisch afwezig 😉

Voorbeeld Out of Office
Hello,
Thank you for your email. I’m currently offline until [date] to celebrate the holiday with my loved ones—without my phone in front of my face.
I’ll be sure to reply to your message when I wade through my inbox upon my return. If your message is time-sensitive, please send an email to [Contact Name] at [contact email].
Sending wishes for a happy holiday season,
X
Geniet van je vakantie!
Login to Microsoft Office 365
Hoe Multi-Factor Authenticatie (MFA) activeren in Office 365
Coole Microsoft Teams achtergronden
Een e-mail alias toevoegen in Office 365, Exchange of Active-Directory