Out of office instellen in office 365!

Out of office instellen in office 365!

Tijd voor vakantie! Is je Out of office al ingesteld? Gebruik je Office 365 binnen je organisatie dan kan je super makkelijk je Out-of-office of automatische antwoorden via e-mail instellen via onderstaande tip.

Begin in Outlook Online

Surf naar https://outlook.office.com
Klink rechtsbovenaan op instellingen – vervolgens onderaan op ‘Alle Outlook-instellingen weergeven’

Automatisch antwoord instellen

Druk aan de linkerkant op E-mail
Selecteer automatisch antwoorden
Schakel “Automatische antwoorden zijn ingeschakeld in”
Selecteer de periode van je verlof, of afwezigheid
Kies een persoonlijke boodschap, en druk op op opslaan!

Geniet van je vakantie in de bergen

olga-stalska-0lq_UCD1ZMw-unsplash

Of in de zon

Lees ook

Emoji’s GIF’s of stickers in Microsoft Teams!
15 handige Microsoft Teams tips en tricks!
10 leuke Microsoft Teams achtergronden
Snapchat filters in Microsoft Teams gebruiken?
Controleer of beperk toegang tot documenten op niet-beheerde toestellen

Jasper Bernaers

Hallo, ik ben Jasper. Sinds 1 januari 2020 gestart met 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen over O365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt geef een reactie hieronder!

Geef een reactie