Out of office instellen in office 365! Online of in Outlook 2016

Out of office instellen in office 365! Online of in Outlook 2016

Tijd voor vakantie! Is je Out of office al ingesteld? Gebruik je Office 365 binnen je organisatie dan kan je super makkelijk je Out-of-office of automatische antwoorden via e-mail instellen via onderstaande tip.

Zoek je naar een Out of Office voor een gedeelde mailbox? -> Instructies hier

Begin in Outlook Online

Surf naar https://outlook.office.com
Klink rechtsbovenaan op instellingen – vervolgens onderaan op ‘Alle Outlook-instellingen weergeven’

Automatisch antwoord instellen in OFfice 365 Online

Druk aan de linkerkant op E-mail
Selecteer automatisch antwoorden
Schakel “Automatische antwoorden zijn ingeschakeld in”
Selecteer de periode van je verlof, of afwezigheid
Kies een persoonlijke boodschap, en druk op op opslaan!

Vanaf nu ben je automatisch afwezig šŸ˜‰

Geniet van je vakantie! Lees ook:

Login to Microsoft Office 365
Hoe Multi-Factor Authenticatie (MFA) activeren in Office 365
Coole Microsoft Teams achtergronden

Jasper Bernaers

Hallo, ik ben Jasper. Welkom opĀ 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen over O365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt geef een reactie onder de artikels!

Geef een reactie