365tips.be

Blogs over: Microsoft Teams, achtergronden, Intune, OneDrive, Exchange, Azure AD, Windows 10, Security, Tenant, Exchange, best-practice, tips en & tricks

#1 Lists – Intelligente lijsten gebouwd op SharePoint

Deze blogpost behoort tot de Microsoft Lists reeks

#1 Lists – Wat is Microsoft Lists of Lijsten?
#2 Lists – Microsoft Lists gebruiken in 3 stappen!
#3 Lists – Een huidige SharePoint lijst gebruiken in Microsoft Lists
#4 Lists – Een Excel bestand omzetten naar een Lijst 
#5 Lists – Een lijst delen met collega’s zodat ze data kunnen ingeven
#6 Lists – Microsoft Lists in Teams is nu generally available (GA)

Nieuwe aankondiging van Microsoft! Microsoft Lists is het beginpunt voor al je lijsten in Microsoft 365. Je kan een nieuwe lijst starten met kant-en-klare sjablonen, automatiseringen instellen om mensen op de hoogte te stellen van je taken. En vooral in één duidelijk overzicht je planning beheren. Want geef toe, dat was niet best eenvoudig met Microsoft To-Do. Bron

Maak een nieuwe lijst vanuit één portaal

Op basis van templates

Al je taken in één overzicht

Geef feedback op taken

Automatiseer herhalende handelingen

Zoals in Microsoft PowerAutomate

Hoe is dat Microsoft Lists anders dan Microsoft To-Do?

  • één portaal
  • Een mobiele app komt er ook aan
  • Microsoft Teams integratie
  • Templates
  • Reacties geven op todo’s
  • Regels & automatisering
  • Gebruikersvriendelijker front-end
  • Op SharePoint gebouwd – dus diep integreerbaar (SPlists)

Over de auteur

Tagged: , , , , , ,
0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
guest

0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, s.v.p. laat een reactie achter.x