#3 Lists – Een huidige SharePoint lijst gebruiken in Microsoft Lists

#3 Lists – Een huidige SharePoint lijst gebruiken in Microsoft Lists

Deze blogpost behoort tot de Microsoft Lists reeks

#1 Lists – Wat is Microsoft Lists of Lijsten?
#2 Lists – Microsoft Lists gebruiken in 3 stappen!
#3 Lists – Een huidige SharePoint lijst gebruiken in Microsoft Lists
#4 Lists – Een Excel bestand omzetten naar een Lijst 
#5 Lists – Een lijst delen met collega’s zodat ze data kunnen ingeven
#6 Lists – Microsoft Lists in Teams is nu generally available (GA)

Gisteren kreeg je een introductie tot Microsoft Lists met een tip hoe je aan de slag kan gaan met Microsoft Lists nu deze nog niet voor iedereen is uitgerold. Microsoft Lists is veelbelovend en geeft veel mogelijkheden om data input goed te faciliteren. Automatisering aan te moedigen. En vereenvoudiging van formulieren te bouwen.

Nieuwe lijst – bestaande lijst

Selecteer bovenaan: Nieuwe lijst

Selecteer een bron

Selecter een bron van een lijst in je huidige Teams.

Naamgeving en opslagplaats

Geef een naam en selecteer dat je deze lijst in Teams zal worden opgeslagen. Niet op je persoonlijke OneDrive, best. Tenzij deze lijst enkel voor jou of enkele collega’s zal gebruikt worden.

Gerelateerde blogs

Microsoft Lists – Intelligente lijsten gebouwd op SharePoint
Microsoft Lists gebruiken in 3 stappen!
Office 365 vs GSuite vergelijking
Een pushmelding ontvangen wanneer u een e-mail van uw baas ontvangt
Is Office 365 back-up nodig?

Jasper Bernaers

Hallo, ik ben Jasper. Sinds 1 januari 2020 gestart met 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen over O365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt geef een reactie hieronder!

Geef een reactie