Je Outlook agenda delen in Office 365

Je Outlook agenda delen in Office 365

Je agenda delen is een veelgestelde vraag binnen Office 365. (Exchange Online).

In deze blog lees je hoe je op de meest eenvoudige manier snel je agenda kunt delen. We focussen volledig op de Online Outlook omdat je hier deling op een makkelijkere manier kan inschakelen. En deze ook van toepassing zal zijn op het Outlook programma.

Uiteraard kan dit ook perfect met Outlook 2013 of 2016. Maar daar gaan we even niet op in. Waarom niet? Omdat meer en meer mensen gebruik maken van de krachtige outlook web applicatie. En niet iedereen vandaag de dag nog gebruik maakt van Outlook. Bijvoorbeeld F1 F3 of E1 gebruikers.

Open je Outlook Agenda

Surf naar https://portal.office.com en klik op Outlook. Druk onderaan op Agenda.

Selecteer delen en machtigingen

Selecteer delen en machtigingen.

Kies met wie je wil delen in de bovenste weergave. Selecteer welke rechten je wil delegeren.

Andere handige tips

Zet Outlook Online in donkere modus
Microsoft Teams inrichten om eenvoudig projecten te beheren
Een Teams chat conversatie versturen naar niet-teams gebruikers?
Microsoft Teams gratis activeren & gebruiken
Voeg je Office 365 werk-account toe aan je thuis computer in 5 stappen!

Jasper Bernaers

Jasper Bernaers

Welkom op 365tips.be. Op deze website lees je artikels en ervaringen over Office 365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt, geef een reactie onderaan in het artikel --> zodat je ook andere mensen helpt via deze reacties.

Geef een reactie