Hoe automatisch back-up maken van je desktop, documenten an afbeeldingen met OneDrive?

Hoe automatisch back-up maken van je desktop, documenten an afbeeldingen met OneDrive?

Je kan eenvoudig back-ups maken van je desktop, documenten en/of afbeeldingen met OneDrive.

Vaak als je computer defect is verlies je alle documenten op je harde schijf. Spijtig, want in deze moderne tijd kunnen Cloud oplossingen je bestanden veilig stellen. Daarnaast is het ook een handige plaats om bestanden te delen met vrienden, collega’s en kenissen.

TIP: Eerdere versies van een bestand herstellen in OneDrive for business?

Login in OneDrive in Windows

Druk in verkenner -> OneDrive

Gebruik je Office 365 account om in te loggen in OneDrive.

Register and start OneDrive for Business - Quickstart!

Stel back-up in van je desktop, documenten an afbeeldingen

Druk onderaan in de taakbalk met je rechtermuisknop op OneDrive

Selecteer Instellingen -> Kies vervolgens -> back-up beheren

Activeer desktop, documenten en afbeeldingen back-up in Microsoft OneDrive.

Vanaf nu zullen alle bestanden ook op OneDrive staan.

Desktop, mijn documenten en mijn afbeeldingen.

Praktische tips over OneDrive hier!

Jasper

Jasper

Welkom op 365tips.be. Op deze website lees je artikels en ervaringen over Office 365 met focus op Microsoft Teams. Stel me gerust een vraag en ik antwoord in een blogpost. Help ook anderen door reacties te geven onderaan de artikels. Deze blog is gemaakt in het Nederlands. De meertalige website is aangeboden met best-effort machine vertaling.
0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, s.v.p. laat een reactie achter.x