💾 Hoe automatisch back-up maken van je desktop, documenten an afbeeldingen met OneDrive for business?

Je kan eenvoudig back-ups maken van je desktop, documenten en/of afbeeldingen met OneDrive.
Vaak als je computer defect is verlies je alle documenten op je harde schijf. Spijtig, want in deze moderne tijd kunnen Cloud oplossingen je bestanden veilig stellen. Daarnaast is het ook een handige plaats om bestanden te delen met vrienden, collega’s en kenissen.
TIP: Eerdere versies van een bestand herstellen in OneDrive for business?
Login in OneDrive for business in Windows
Druk in verkenner en klik vervolgens op: OneDrive
Gebruik je Office 365 account om in te loggen in OneDrive.

Stel back-up in van je desktop, documenten an afbeeldingen dankzij OneDrive for business
Druk onderaan in de taakbalk met je rechtermuisknop op OneDrive.
Selecteer Instellingen en kies vervolgens: back-up beheren.

Activeer desktop, documenten en afbeeldingen back-up in Microsoft OneDrive.

Vanaf nu zullen alle bestanden automatisch gesynchroniseerd worden naar OneDrive for business Dit zal van toepassing zijn op: Dekstop, Mijn documenten en Mijn afbeeldingen.
Lees ook: Hoe OneDrive For Business Bestanden Herstellen Tot 90 Dagen na Verwijdering?