Hoe kan je Teams aanmaken en organiseren

Of u nu werkt met collega’s van binnen of buiten de organisatie, met Microsoft Teams maakt u een hub voor teamwerk. Bewaar uw gedeelde bestanden op één plaats waar iedereen toegang toe heeft. En dankzij chats, vergaderingen en oproepen heeft iedereen de juiste hulpmiddelen in handen om contact te houden, waar ze zich ook bevinden.
Je kan sinds kort ook aan de slag met standaard teams sjablonen. Meer hierover in deze blog.
Een standaard team aanmaken
- Krijg je een ander scherm dan boveaan, dan heb je geen Teams voor scholen. Maak een eerste team aan via onderstaande stappen!
- Klik op: een team maken


Kies een geheel nieuw team maken of Privé of openbaar of voor de hele-organisatie.

Geef je team een naam zoals: demo-omgeving



Een personeelsteam maken
- Selecteer teams in uw linker rail om uw teams weer te geven.
- Selecteer lid worden van een team of een nieuw team maken > maken.
- Selecteer je medewekers



Je eerste team is klaar!
- deelnemen aan kanalen of een eigen kanaal maken. Houd vergaderingen en gesprekken ter plekke of deel bestanden.
- Vergaderingen: bekijk alles wat u voor de dag of week hebt gepland of plan een vergadering. De Teams-agenda wordt gesynchroniseerd met uw Outlook-agenda.
- Oproepen: als uw organisatie dit zo heeft ingesteld, kunt u iedereen bellen vanuit Teams, zelfs personen die het zelf niet gebruiken.
- Activiteit: bekijk uw ongelezen berichten, @vermeldingen, antwoorden en meer.
One thought on “Hoe kan je Teams aanmaken en organiseren”