Hoe kan je Teams aanmaken en organiseren

Hoe kan je Teams aanmaken en organiseren

Of u nu werkt met collega’s van binnen of buiten de organisatie, met Microsoft Teams maakt u een hub voor teamwerk. Bewaar uw gedeelde bestanden op één plaats waar iedereen toegang toe heeft. En dankzij chats, vergaderingen en oproepen heeft iedereen de juiste hulpmiddelen in handen om contact te houden, waar ze zich ook bevinden.

Was deze blog handig voor jou? Druk dan bovenaan op delen en deel deze blog of geef een reactie onderaan! Lees alle Microsoft Teams blogs!

Een standaard team aanmaken

  • Krijg je een ander scherm dan boveaan, dan heb je geen Teams voor scholen. Maak een eerste team aan via onderstaande stappen!
  • Klik op: een team maken
  • Kies een geheel nieuw team maken
  • Privé / openbaar of voor de hele-organisatie.
  • Wij gebruiken alvast de demo-omgeving

Een personeelsteam maken

  1. Selecteer teams in uw linker rail om uw teams weer te geven.
  2. Selecteer lid worden van een team of een nieuw team maken > maken.
  3. Selecteer je medewekers
Lid worden van een team of een team maken
Een teamtype kiezen
Maak een nieuw personeels team.

Je eerste team is klaar!

  • deelnemen aan kanalen of een eigen kanaal maken. Houd vergaderingen en gesprekken ter plekke of deel bestanden.
  • Vergaderingen: bekijk alles wat u voor de dag of week hebt gepland of plan een vergadering. De Teams-agenda wordt gesynchroniseerd met uw Outlook-agenda.
  • Oproepen: als uw organisatie dit zo heeft ingesteld, kunt u iedereen bellen vanuit Teams, zelfs personen die het zelf niet gebruiken.
  • Activiteit: bekijk uw ongelezen berichten, @vermeldingen, antwoorden en meer.

Jasper Bernaers

Hallo, ik ben Jasper. Sinds 1 januari 2020 gestart met 365tips.be. Op deze website lees je artikels over ervaringen over O365, Microsoft Teams, Intune, Azure AD, Security... Veel leesplezier. Als je vragen hebt geef een reactie hieronder!

Geef een reactie