365tips.be

Blogs over: Microsoft Teams, achtergronden, Intune, OneDrive, Exchange, Azure AD, Windows 10, Security, Tenant, Exchange, best-practice, tips en & tricks

📧 Hoe Out of Office instellen in Outlook in Microsoft Office 365 Online

Tijd voor vakantie! Is je Out of office al ingesteld? Gebruik je Office 365 binnen je organisatie dan kan je makkelijk je Out-of-office of automatische antwoorden via e-mail instellen via onderstaande tip.

Zoek je naar een Out of Office voor een gedeelde mailbox? -> Instructies hier
Lees ook: Hoe een Out-Of-Office of status-bericht instellen in Teams?

Start in Outlook Online en druk op Instellingen om Out-Of-Office in te stellen

Surf naar https://outlook.office.com
Klink rechtsbovenaan op instellingen – vervolgens onderaan op ‘Alle Outlook-instellingen weergeven’

Automatisch antwoord instellen in Microsoft Office 365 Online

Druk aan de linkerkant op E-mail.
Selecteer automatisch antwoorden
Schakel “Automatische antwoorden zijn ingeschakeld in”
Selecteer de periode van je verlof, of afwezigheid
Kies een persoonlijke boodschap, en druk op op opslaan!

Vanaf nu ben je automatisch afwezig 😉

Een voorbeeld van een Out-of-Office bericht voor Outlook

Hello,

Thank you for your email. I’m currently offline until [date] to celebrate the holiday with my loved ones—without my phone in front of my face.

I’ll be sure to reply to your message when I wade through my inbox upon my return. If your message is time-sensitive, please send an email to [Contact Name] at [contact email].

Sending wishes for a happy holiday season,
X

Geniet van je vakantie

Hoe Multi-Factor Authenticatie (MFA) activeren in Office 365
Coole Microsoft Teams achtergronden
Een e-mail alias toevoegen in Office 365, Exchange of Active-Directory
Hoe kan je de weermanmodus activeren in Microsoft Teams?

Over de auteur

Tagged: , , , ,
1 1 stem
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
guest

0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, s.v.p. laat een reactie achter.x